רוצים עיצוב חדש? אנחנו כאן בשבילכם

    אדריכל בתי יוקרה

    אדריכל בתי יוקרה ומעצב פנים הם שני תחומים שונים אשר הולכים יד ביד. אולם, אם בעבר האדריכל היה אמון גם על העיצוב הפנימי של הבית, הרי שכיום, עם התפתחות עולם העיצוב לאסכולות ונישות שונות רבים המשפצים או המעצבים את בתיהם אשר יעדיפו לשכור את שירותיהם של האדריכל ומעצב הפנים בנפרד. שני בעלי התפקידים אינם באים אחד על חשבו רעהו, נהפוך הוא, הם משלימים אחד את השני ועם שיתוף פעולה נכון בינם לבין הלקוח נוצרת הרמוניה וקסם. כמו כן, כאשר מדובר באדריכלות ועיצוב של בתי יוקרה שזוהי נישה ספציפית המתאימה לנתח קטן וספציפי מתוך האוכלוסייה חשוב שרק בעלי מקצוע עם יידע וניסיון רבים יכנסו להרפתקה שכן, בית יוקרה הוא בית עם מאפיינים שונים בעיצוב ולרוב הדיירים המתגוררים ירצו לבדל את עצמם מחבריהם בעלי בתי יוקרה אחרים. אי לכך, יש צורך בחשיבה שונה, עם פתרונות וחומרי גלם שונים אשר ישברו את המראה הסטנדרטי ויבדלו את החלל על פי רוחם וחזונם המשותף של הלקוח, של המעצב ושל האדריכל.

    כיצד לבחור אדריכל בתי יוקרה ומעצב?

    פה לאוזן הוא הפרסום האמין והטוב ביותר. התייעצו עם חברים אשר עבדו עם אדריכל בתי יוקרה ומעצב, בקשו לדעת איך היה תהליך התכנון, האם היה קשב מצדם, האם הם עמדו בזמנים ואיך יחסי האנוש שלהם. אדריכל, מעצב או כל נותן שירות אחר, מוכשר ככל שיהיה, נמדד קודם כל על התאמתו לקו המחשבה של הלקוח ולפני הכל על היותו בן אדם שנעים לעבוד איתו. זה אולי נשמע מוזר, אך יש לזה חשיבות רבה על התוצאה הסופית.

    התחילו לעשות חקר שוק ברחבי הרשת. במרחק הקלקה תוכלו לבקש עצות, ייעוץ והמלצות על אדריכלים ומעצבים, לקרוא ביקורות ולערוך השוואת מחירים והכי חשוב כמובן, לראות את תיק העבודות שלהם ולראות לאיזה קו של איזה אדריכל או מעצב פנים אתם מתחברים יותר.

    אדריכלות בתי יוקרה – כאשר איכות, כשרון ואנושיות נפגשים

    'איליה שלומוב – אדריכלות פנים ועיצוב' הוא מהמובילים בתחום באדריכלות הפנים והעיצוב בארץ בכלל ובמרכז בפרט. באמתחת המשרד, מאות פרויקטים ולקוחות מרוצים. אנו גאים בעובדה שאין פרויקט ולו אחד שביצענו הדומה לשני. אז אם אתם מחפשים אדריכל בתי יוקרה או מעצב פנים פנו אלינו וביחד נגרום לאורחים הבאים שלכם לפעור את פיהם.

    אדריכל בתי יוקרה איליה שלומוב - קבלת בתים מפוארים בהתאם לטעמכם

    אדריכל וילות יוקרה

    עבודתו המיומנת של אדריכל בתי יוקרה כוללת שימוש בחומרים איכותיים, התעדכנות בטרנדים השולטים בעולם העיצוב והשלמה של כל עבדה ברמת הגימור המרשימה ביותר. רוצים גם אתם להפוך את ביתכם לבית יוקרה מרשים ומפנק במיוחד? אם כך, הגעתם לכתובת הנכונה! בעת פניה אל איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, תוכלו גם אתם ליהנות מניסיון רב שנים בתכנון וליווי פרויקטים אדריכליים בתחום עיצוב הפנים אשר מתאימים את פתרונות היוקרה המרשימים ביותר בצורה מדויקת לכל צורך או העדפה אישית שלכם.

    אדריכל בתי יוקרה – עושים את הבחירה הנכונה

    על מנת להבטיח את בחירה בשירותיו של אדריכל בתי יוקרה מקצועי אשר יצליח לספק לכם את המענה הנחוץ לכם, מומלץ יהיה להקדיש את תשומת הלב גם לנקודות הבאות:

    • ניסיון רב שנים – וודאו כי מדובר באיש מקצוע אשר מכיר את תחום האדריכלות ועיצוב הפנים על בוריו ובעל ניסיון רב שנים בביצוע מגוון רחב של פרויקטים בהתאמה מדויקת לרצונותיו וצרכיו של הלקוח.
    • התעניינו בהמלצות – נקודה זו תאפשר לכם לאתר את אנשי המקצוע המומלצים אשר הוכיחו לא פעם את יכולותיהם המרשימות בהשלמת עיצוב בית מחדש ותכנונו באופן יוקרתי ומרשים אשר עונה על כל העדפה וצורך פרקטי שלכם.
    • בחנו את תיק העבודות – זו תהיה ככל הנראה הנקודה החשובה ביותר. תיק עבודות עבר של האדריכל יאפשר לכם להתרשם מאיכות עבודתו והיכולת שלו לענות בצורה אלגנטית ויוקרתית על מגוון רחב של צרכים פונקציונליים לצד העדפות עיצוביות אינדיבידואליות.

    איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות וילות יוקרה

    בעת פניה אל שירותיו של איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות בתים, תוכלו גם אתם ליהנות ממענה מדויק לכל העדפה אישית שלכם. המשרד מחזיק בניסיון רב שנים בתחום ומקפיד בכל עת על רמת עיצוב גבוהה אשר שמה דגש על פונקציונאליות, אסתטיקה ובחירת חומרים איכותיים וחדישים. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד לקבלת מידע נוסף כבר היום. השאירו פרטים באתר או חייגו למספר 050-6855651.

    רוצים עיצוב יוקרתי? משרדנו לשירותכם