רוצים עיצוב חדש? אנחנו כאן בשבילכם

    מעצב פנים באשקלון

    מעצב פנים באשקלון – איליה שלומוב

    על מנת לבחור במעצב הפנים הטוב ביותר בעבורכם, עליכם לוודא כי מעצב הפנים מעצב והתמחה  בסגנון עיצוב הפנים המועדף עליכם. על כן עליכם להבחין בסגנונות עיצוב הפנים המובילים כעת:

    • עיצוב פנים בסגנון מודרני – סגנון העיצוב המודרני זהו סגנון המתאפיין באופנות מתחדשות, תוך שימוש בקווים גאומטריים ישרים ונקיים. המטרה של סגנון עיצוב זה היא להעניק תחושת יוקרה, חדשנות וקידמה, לצד ניקיון תחכום ואלגנטיות.
    • עיצוב פנים בסגנון כפרי – עיצוב פנים בסגנון כפרי הינו עיצוב המשלב באופן נרחב חומרי גלם טבעיים כגון עץ, ואבן, המדמים ככל הניתן את צורתם הטבעית. וזאת תוך שילוב רב של טקסטיל נוי ופנים וכגון שטיחים אתניים, וילונות, וכדומה. המטרה המרכזית בסגנון עיצוב זה היא להעניק מראה חם, משפחתי וכפרי, אשר מחבר את האדם לטבע.
    • עיצוב פנים בסגנון אקלקטי – סגנון העיצוב האקלקטי הינו סגנון "חופשי יותר" אשר משלב למעשה מספר נרחב של סגנונות עיצוביים שונים. ניתן לראות בסגנון עיצוב זה כסגנון ה "מערבב" יחד מגוון סגנונות עיצוביים.
    • איליה שלומוב הינו אדריכל ומעצב פנים מקצועי ומנוסה אשר הגיע מענף הבנייה, וכן מספק שירותי עיצוב, תכנון, וביצוע יחדיו. המשרד מבצע פרויקטים עיצוביים בסגנון מודרני, אקלקטי וארט דקו, וזאת באופן המקצועי והמנוסה ביותר.

    רוצים עיצוב יוקרתי? משרדנו לשירותכם