רוצים עיצוב חדש? אנחנו כאן בשבילכם

    מעצבי פנים בדרום

    אם הנכם מתגוררים בדרום הארץ והנכם מעוניינים לעצב את ביתכם, דירתכם או החנות או חלל העבודה שברשותכם, ולבטח הנכם מחפשים אחר מעצבי פנים בדרום. משרדו של איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, הינו משרד מעצבי פנים מקצועי ובעל ניסיון רב שנים אשר מבצע מגוון רחב של פרויקטים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות באזורי המרכז ודרום הארץ. 

    מעצבי פנים בדרום בדרום הארץ

    אם הנכם מחפשים אחר מעצב פנים איכותי ומומלץ, על מנת שיוכל לבצע בעבורכם באופן המקצועי והאיכותי ביותר את הפרויקט העיצובי שלכם, עליכם לבחון מספר גורמים אשר מעידים על טיב איכותו של מעצב הפנים:

    ניסיון בהקמה והובלת פרויקטים בתחום עיצוב הפנים-  כמו כל תחום בחיים גם בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, ניסיון שווה ידע ומקצועיות.  ראשית טרם ההתקשרות עם מעצב הפנים עליכם לבחון כי המעצב הינו בעל ניסון בתכנון והובלת פרויקטים הקשורים בעיצוב פנים ואדריכלות. 

    בדיקה וחיפוש אחר חוות דעת והמלצות מלקוחות קודמים- אנו חיים בעידן דיגיטלי מתקדם המאפשר לנו למצוא אחר חוות דעת, ביקורות, והמלצות אודות כל איש מקצוע באשר הוא. טרם תפנו אל מעצב הפנים חפשו אחר חוות דעת וביקורות אודות שירותי המעצב. 

    צפייה והתבוננות בתיק העבודות של מעצב הפנים- על מנת לבחון אם מעצב הפנים מעצב לטעמכם ובסגנון עיצוב אשר הנכם מתחברים אליו, וכן על מנת לבחון את עבודתו של מעצב הפנים, רצוי ומומלץ כי תבחנו את תיק העבודות של מעצב הפנים טרם תצרו עמו קשר. 

    מעצבי פנים בדרום מומלצים – איליה שלומוב

    מחפשים מעצב פנים מקצועי ומנוסה? איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, הינו מעצב פנים ואדריכל בעל ניסיון רב שנים, אשר עסק רבות בענף הבנייה, ומספק שירות של " one stop shop".

    לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם אילה באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.

    רוצים עיצוב יוקרתי? משרדנו לשירותכם

      עיצוב פנים בדרום

      אם הנכם מתגוררים באזור הדרום ומעוניינים לעצב את ביתכם, או שמא יש בבעלותכם נכסים בדרום שאותם אתם מעוניינים לעצב בצורה יפה וייחודית, כנראה כי הנכם מחפשים אחר איש מקצוע המבצע פרויקטים בתחום עיצוב פנים בדרום. איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, הינו מעצב פנים ואדריכל מוביל באזור הדרום. יחד נדון במאמר זה מה הוא עיצוב פנים מקצועי ואיכותי? 

      עיצוב פנים בדרום הארץ מקצועי

      טרם נחפש מעצב פנים המספק שירות איכותי ומקצועי, עלינו להבין מה הוא בעצם עיצוב פנים איכותי:

      התאמה בין הצרכים והדרישות של הלקוח לתכנון העיצוב- על מעצב הפנים לבצע התאמה בין דרישות הלקוח וצורכו בהיבט הפרקטי, לבין תכנון העיצוב. כך למשל עיצוב פנים בסגנון אקלר, כלומר עיצוב פנים כאשר הצבע המוביל הוא לבן, פחות יתאים לבית המכיל ילדים קטנים, לעומת עיצוב הכולל פינות אירוח וישיבה מרובות בחומרי גלם עמידים ואיכותיים המתנקים בקלות. 

      התחשבות ברצונותיו ובטעמו האישי של הלקוח- מעצב הפנים תפקידו לבצע פרויקט עיצובי באופן מקצועי על מנת להגשים את חלומו של הלקוח. על כן על המעצב להיות קשוב לרצונותיו, חלומותיו וטעמו האישי של הלקוח. 

      עיצוב פנים ואדריכלות בדרום

      תכנון פרויקט עיצובי בהתאמה לתנאי השטח ותנאי החלל- ישנם תנאי שטח רבים אשר צריכים להשפיע על הליך תכנון הפרויקט. התעלמות מתנאי שטח אלה תוביל לעיצוב פחות מקצועי, אשר מוביל לשחיקה מהירה יותר של חומרי הגלם, וכן טעויות תכנון, כאשר תיקון טעויות אלה כרוך בהוצאה של זמן ואנרגיה. כך למשל יש להתחשב באקלים באזור בבחירת חומרי הגלם, להתחשב בתשתיות האינסטלציה והחשמל בבית במיקום המטבח וחדרי האמבטיה, ועוד. 

      עיצוב פנים בדרום הארץ עם במומחים בתחום

      איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, הינו אדריכל ומעצב פנים מקצועי ומנוסה אשר הוציא לפועל מגוון רחב של פרויקטים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות. לפרטים נוספים צרו קשר באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.