רוצים עיצוב חדש? אנחנו כאן בשבילכם

    עיצוב בתים מודרניים 

    עיצוב בתים מודרניים פרטיים או או דירות יוקרה מצריך אדריכל פנים או מעצב בעלי מעוף יצירתי, ראיה מרחבית וכשרון. אך בעיקר, עם רגישות והקשבה לצורכי לקוחותיהם, הכלה והבנה של הדברים ותכנון חזון משותף.  לאחר שכל אלו קורים המעצב מכין הדמיה וביחד עם הדיירים מחליטים אם לצאת לדרך או לעשות שינוים כאלו או אחרים. אחרי הכל, הבית זה המבצר שלנו, מעוזנו, ואם בבית לא נרגיש בבית אז באף מקום לא נרגיש בבית.

    עיצוב בתים מודרניים – זה לא רק להתאים צבעים

    עולם העיצוב לא מפסיק לחדש ולהתחדש. אדריכל פנים או מעצב פנים אשר בקיא בתחום של עיצוב בתים מודרניים ומביא איתו ניסיון ויידע רבים. הוא יודע מה הטרנדים המובילים בעולם ואיך לשלבם כך שישדרו בית, הוא מוצא פתרונות עיצוב ייחודיים אשר יתאימו למאפייני הנכס ומפרטו הטכני וכמו כן כמובן, שהכול יתאים לאורח החיים של הדיירים.

    שוק האדריכלות ועיצוב הפנים מוצף היום באנשי מקצוע בעלי רמת לימודים כזאת או אחרת. חלקם סיימו קורס של כמה חודשים, חלקם לימודי תעודה של שנה וחלקם עם תואר ראשון בעיצוב. חשוב שתבחרו את האחד הנכון לעיצוב הנכס היקר שלכם. על כן, בקשו המלצות מחברים ומשפחה. בקשו המלצות גם ברשתות החברתיות, קראו ביקורות, השוו מחירים וכנסו לכמה שיותר אתרים של מעצבים על מנת לראות אם תיק העבודות שלהם מוצא חן בעיניכם, אתם תראו שלחלק מהעבודות אתם מתחברים יותר, לחלקן פחות ולמעצבים ואדריכלי פנים שונים גם קווי עיצוב שונים. אל תמהרו לקפוץ על הקו העיצובי הראשון שמוצא חן בעיניכם, ראו עוד עבודות, תמיד יצוץ לכם עוד רעיון ועוד רעיון ודעתכם עוד תשתנה עד שלב הביצוע המעשי של השיפוץ והעיצוב.

     

    עיצוב בתים מודרניים

    בנושא עיצוב בתים מודרני – יש מי שדואג לך

    הקו המנחה שלנו וזה שחרטנו על דגלנו במשרד 'איליה שלומוב – אדריכלות פנים ועיצוב' הוא העבודה המשותפת עם הלקוח. בסופו של יום אנו מודעים לכך שהוא ומשפחתו הם אלו שבשנים הקרובות ילכו לישון ולהתעורר בו. במקביל להקשבה ללקוחות אנו מעלים רעיונות מניסיוננו וטעמנו ומגיעים ביחד איתו לחוט המקשר בקו העיצובי. פנו אלינו לשיחת ייעוץ ללא עלות והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם פרטים נוספים. כי עיצוב בתים מודרניים זאת ההתמחות שלנו אשר הופכת אותנו למובילים בתחום.

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    אין ספק כי עיצוב בתים מודרניים זו משימה אשר שמורה לאנשי המקצוע המובילים בתחום עיצוב הפנים. מענה מיומן מידיו של איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, יהיה זה אשר יעניק לכם את האפשרות ליהנות מעיצוב פנים ייחודי, חדשני ויצירתי אשר עונה בצורה מרשימה ומפנקת במיוחד על כל צורך, העדפה ובקשה שלכם. הבית שלכם הוא למעשה קודש הקודשים שלכם, אז למה להתפשר על העיצוב שלו? פנו אל אילה שמולוב כבר היום והבטיחו את קבלת השירות המוביל בתחום כבר עכשיו.

    עיצוב בתים מודרניים – הכירו את הדגשים החשובים

    עיצוב בתים מודרניים מתבסס על מספר אלמנטים בולטים. ביניהם ניתן יהיה לציין גם את הנקודות הבאות:

    • מראה בהיר בכל רחבי הבית – זהו אחר הטרנדים האהובים ביותר עלי רבים. הוא ללא ספק יכול לשדרג משמעותית את מראה הבית המודרני שלכם ולהקנות לו איירה יוקרתית ואלגנטית במיוחד.
    • עיצוב תאורה ייחודי – תאורה כבר מזמן אינה רק צורך פרקטי בחיינו, כיום ניתן יהיה להיעזר בה למטרות עיצוביות, זאת הרבה מעבר לגופי תאורה מרשימים. מיקום נכון שלכם ותכנון מדויק של החלל לניצול מקסימלי של תאורת השמש הטבעית, יהיה ללא ספק גורם מרכזי ביצירת אווירה מרווחת וחופיה בכל רחבי הבית.
    • חומרים – בעת עיצוב בתים מודרניים, חשוב לשים דגש על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, זאת על מנת להבטיח את המענה המושלם לעיצוב מרשים לצד פונקציונליות מיטבית בכל היבט של הבית והחללים השונים אשר בו.

    איליה שלומוב – מומחה בעיצוב בתים בסגנון מודרני

    איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, מתמחה בתכנון ובליווי פרויקטים בתחום תכנון ועיצוב פנים ומקפיד על התאמת שירותיו המיומנים בצורה מדויקת ומרשימה לכל צורך פונקציונלי וסגנון עיצובי אותו מעדיף הלקוח. הבטיחו גם אתם את השירות המוביל בתחום אשר שם אתכם במרכז וצרו קשר עם איליה שמולוב כבר היום באתר או במספר הטלפון 050-6855651.

    רוצים עיצוב יוקרתי? משרדנו לשירותכם