רוצים עיצוב חדש? אנחנו כאן בשבילכם

    עיצוב פנים משרדים 

    עיצוב פנים משרדים הוא לא רק למען היופי. בשנים האחרונות תחום חדש נחקר לעומק ומיליארדי דולרים מושקעים במחקרים בכל רחבי העולם. התחום בו עוסקים המחקרים נקרא – 'חוויית העובד'. זה התחיל בתאגידי ענק כמו גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט, המשיך בחברות סטארט אפ והייטק והיום כבר כמעט כל עסק, קטן כגדול משקיע בתחום רווחת העובדים. הקלישאה המוכרת "עובד מרוצה הוא עובד טוב" היא אמנם קלישאה, אבל היא הקלישאה הכי נכונה ומדויקת שיש. 'חוויית העובד' היא בעצם להעניק לעובד תנאים אופטימליים ויחס אדיב גם בדברים אשר אינם קשורים לעבודה. במקרים מסוימים טיולי גיבוש או ערבי חברה, אבל בעיקר בהוספה של חללים לרווחתם כמו חדר מנוחה, חדר משחקים עם שולחן ביליארד ועיצובים חמים יותר ופחות תעשייתיים על מנת שהעובדים ירגישו בבית ולא בעוד משרד אפרורי עם מנורות פלורסנט…

    עיצוב פנים משרדים – חשוב לדעת

    עיצוב פנים משרדים יוכל להיעשות על ידכם ובעצמכם. אולם, ההמלצה תהיה לעבוד עם בעלי מקצוע כגון אדריכלי ומעצבי פנים על מנת להיעזר בניסיונם, ביידע ובכישרון שלהם. אותם אדריכלים ומעצבים, בעזרת קשב רב וסבלנות, ילמדו את אופי המשרד, את הקו מחשה שלכם, האני מאמין שלכם וכמו כן, את ההון האנושי של המשרד כאשר בסופו של יום, הוא קהל היעד העיקרי לשמו אנחנו התחלנו את כל התהליך.

    כיום בעלי עסקים בקלות יכולים לגלוש ברחבי הרשת בכלל והרשתות החברתיות ולקבל השראה. לקרוא ביקורות, לבקש המלצות על אדריכלי פנים ומעצבים מאנשים אשר עבדו איתם, לראות תיקי עבודות באתרים שלהם ולערוך השוואות מחירים. כי אחרי הכל, כאשר 95% מהמחקרים מראים שתפוקת העובדים המרוצים מזנקת ב – 21% יותר עיצוב המשרד מקבל משמעות אחרת וערך מוסף. Win win כבר אמרנו?

    עיצוב פנים משרדים  – סביבת עבודה שנותנת יותר

    אם כך, למדנו – עיצוב פנים משרדים יעשה טוב לך, לעסק ובעיקר לעובדים. תפוקתם תעלה, הם יחזרו עם חיוך לביתם ובא שלום על ישראל. איליה שלומוב הוא הבעלים והמייסד של משרד אדריכלות פנים ועיצוב הגיע להיות המוביל בתחום בזכות ההתמדה, הכישרון והמעוף היצירתי שלו. עם יצירת מראה נקי ומוקפד, דגש על אסתטיקה, פונקציונליות ועבודה עם החומרים האיכותיים והמתקדמים ביותר אין מקום לטעויות. צרו עמנו קשר וביחד נעצב סביבת עבודה שתגרום לכול מי שלא עובד שלכם לקנא.

     

    תכנון משרדים הוא כבר מזמן הרבה מעבר ליופי או ראווה. כמובן שיופי וראווה הינם מרכיבים חשובים מאד בתחום עיצוב הפנים של המשרד, אמנם, ישנו מרכיב חשוב מהם, התאמה לצורכי המשרד בכלל ולתכנון ניצול החלל שלו לתפוקה מרבית של העובדים בו. כיום בניגוד לעבר, לכל שולחן, חדר או שולחן בחלל יש חשיבות ומחשבה רבות מאחוריהן, אפילו מיקום השירותים משחק פה תפקיד. מעבר לכך, משרד שאר משקיע בעיצוב נכון יוכל להפיק יותר מהעובדים בו במידה והם ירגישו שכשהם מגיעים לעבודה הם מגיעים לביתם השני. נשמע הזוי? במאמר זה ניגע בקצרה בתחום מרתק הנקרא 'חוויית העובד'.

    תכנון משרדים עם עובדים מרוצים

    אנחנו לא המצאנו את הגלגל. אנחנו נשענים על אלפי מחקרים הנעשים בשנים האחרונות המצביעים על כך שהקלישאה הידועה "עובד מרוצה הוא עובד טוב" היא מדויקת להפליא. הראשונים לחקור את הנושא היו תאגידי הענק כגון מיקרוסופט, אמזון, פייסבוק וגוגל ולאחריהן התחום נכנס חזק לחברות הזנק והייטק. אנו שומעים רבות על חדרי מנוחה, חדרי משחקים וחללים משותפים המשולבים בבנייני משרדים חדשים ועכשוויים. אלו נועדו לתת לעובדים את התחושה שגם בעבודה הם יכולים לקחת רגע אוויר וליהנות. תכנון מקומות הישיבה בחלל פתוח יכול לאחד ולגבש את העובדים ושילוב צמחייה ואלמנטים ירוקים ייגרמו להם להיות נינוחים ולתת מעצמם יותר. וזה רק חלק קטן מההשפעות של תכנון משרדים נכון. לכל דבר ולו הקטן ביותר יש משמעות רבה בהצלחה של המשרד כולו.

    תכנון משרדים אופן ספייס – אל תישארו מאחור

    אם גם אתם בעלי משרד או חברה ורוצים להפיק מעובדיכם יותר ואף לגרום להם להרגיש טוב בהרבה אנחנו כאן בשבילכם. כבר שנים רבות ומאות פרויקטים באמתחתנו במשרד 'איליה שלומוב – אדריכלות פנים ועיצוב'. הקו המנחה של המשרד הוא להקשיב לרצון הלקוח, לעצום עיניים ולראות על מה הוא חולם, לנתח את החלל של המשרד ורק אז להביא מניסיוננו בתכנון, בעיצוב ובביצוע. אנחנו חיים את תחומי אדריכלות הפנים והעיצוב ואנו כול הזמן עם יד על הדופק על מנת להישאר עכשוויים וחדשניים ולעבוד עם הכלים וחומרי הגלם המתקדמים והאיכותיים בעולם. אז אם גם אתם רוצים להפיק יותר מהעובדים שלכם ולא פחות חשוב, שהם יפיקו יותר מעצמם כי יהיה להם כיף להגיע לעבודה צרו עמנו קשר ונדאג שבמהרה החלום שלכם יתגשם.

    עיצוב פנים משרדי היי טק - דקורסטייל

    עיצוב פנים של משרדים מרשימים וחדשניים

    שירותיו של איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, מאפשרים לאינספור משרדים מכל ענפי התעשייה, ליהנות ממענה מעוצב וייחודי בהתאמה מדויקת לכל דרישה. כך למעשה גם המשרד שלכם יכול ליהנות מרוח התחדשות רעננה אשר תשדרג ללא ספק את המראה והאווירה במקום. למידע נוסף, הנכם מוזמנים ליצור קשר באתר או במספר הטלפון 050-6855651.

    תכנון משרדים

    תכנון משרדים ועיצובם באופן המרשים ביותר מהווה ללא ספק חלק חשוב בפעילותם ותפקודם היומיומי. כך שבשעה שאתם מעוניינים בביצוע תכנון זה בצורה האיכותית והמקצועית ביותר, וודאו כי אתם בוחרים בשירותיו של משרד מקצועי ומיומן בתחום זה. איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, שמח לעמוד לשירותכם ומקפיד בכל היבטי עבודתו על השלמת המשימה על הצד הטוב ביותר, זאת לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

    איליה שלומוב – אדריכל תכנון משרדים מן השורה הראשונה

    איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, הינו משרד אשר מתמחה בתחום התכנון ועיצוב הפנים של פרויקטים מסוגים שונים. כאן תוכלו גם אתם ליהנות ממענה מדויק אשר שם דגש על פונקציונאליות, אסתטיקה ובחירת חומרים איכותיים בעיצוב עכשווי ומתקדם ומותאם לצרכיו וחלומותיו של הלקוח. למידע נוסף, הנכם מוזמנים ליצור קשר באתר או במספר הטלפון 050-6855651.

    רוצים עיצוב יוקרתי? משרדנו לשירותכם

      הכירו את הכללים החשובים בעת תכנון משרדים

      תכנון משרדים מהווה משימה מורכבת אשר דורשת את מעורבותם של האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בתחום זה. הכללים החשובים עליכם מתבסס תכנון המשרד שלכם כוללים בין היתר גם את הנקודות הבאות:

      בשלב הראשון יש צורך באפיון מדויק של צרכי העסק וההתנהלות היומיומית שלו, זאת על מנת להבטיח את התאמת העיצוב והתכנון של המקום בהמשך בצורה מדויקת לכל צורך ובקשה שלכם.
      תכנון החלל יתבצע תוך ניצול מקסימלי של השטח הקיים, זאת תוך שילוב עמדות עבודה, אזור פנאי ומנוחה לעובדים וחדרי ישיבות משוכללים וחדישים.
      תכנון המשרד יתייחס גם לנקודות החוזק של המקום והמיתוג של המשרד עצמו. בכך ישלב אל האלמנטים המיוחדים המאפיינים אתכם במיקום מדויק אשר יפגין בפני כל הלקוחות, העובדים והשותפים העסקיים את מקצועיות המקום.
      התכנון יתייחס גם לשילוב הייחודי שבים תאורה טבעית לתאורה מלאכותית ובכך יאפשר את יצירתנו של מקום מואר ומרווח אשר מאפשר לעובדים להרגיש את תחושת הזמן ולהסתמך על לו"ז עבודה קבוע.

      עיצוב פנים משרדים קטנים או גדולים

      במידה ואתם מחפשים אחר הגורם המקצועי והאחראי ביורת שיהיה ממונה על עיצוב פנים משרדים, הרי שהגעתם למקום הכנון. שירותיו של איליה שלומוב עיצוב ואדריכלות פנים, מעניקים לכם את האפשרות ליהנות ממענה איכותי ויצירתי אשר יביא לידי ביטוי את האופי של המשרד וייצור עבור כל העובדים והלקוחות המגיעים אליו את הסביבה הנעימה ביותר לשהייה. אל תתפשרו על אותו סיוע מקצועי, יצירתי, פרקטי ומיומן וצרו קשר עם איליה כבר היום.

      על משמעותו של עיצוב פנים משרדים

      עיצוב פנים משרדים מהווה חלק חשוב וחיוני במהלך פעילותו השוטפת של המשרד. משמעותו של עיצוב פנים ייחודי וחדשני זה בא לידי ביטוי במספר מישורים, ביניהם ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

      יצירת סביבת עבודה אפקטיבית מתאפשרת הודות להגדרה ואפיון מדויק של הצרכים הפרקטיים של צוות העובדים במקום. כך ניתן יהיה ליצור קירוב בין העובדים ולאפשר לכל אחד מהם ליהנות מפינה משלו בה יוכל ליהנות מהפרטיות שלו, לשפר את עצמו ולשגשג בסביבה נינוחה, מרשימה ומתגמלת.
      עיצוב פנים מקצועי למשרדים יהיה זה אשר יצליח להגדיר ולתכנן את החלל בצורה מרשימה אשר כוללת את כל היבטי המיתוג אשר ירשימו את הלקוחות וכל באי המקום. אל תתפשרו על בעלי מקצוע מיומנים למשימה, זאת על מנת להבטיח את השלמת העיצוב הממותג בטוב טעם מדויק.
      לסביבה שלנו יש השפעה רבה על התפקוד שלנו. כך שאין ספק כי עיצוב פנים נכון המתאים לכם יהיה ללא ספק גורם משמעותי בשיפור היצירתיות והפרודוקטיביות של צוות העובדים שלכם.